Elien noemt zichzelf een holistisch kinesitherapeut. Hierbij legt ze de focus op de persoon in zijn geheel en niet enkel en alleen op de klacht. Schrik dus zeker niet als ze je vraagt naar je slaappatroon, voeding of stressniveau!

Ze verdiept zich hier graag verder in via de opleiding Orthomoleculaire Therapie, maar ook de opleiding fasciatherapie staat alvast op de planning!

Haar eigen zoektocht naar een evenwichtige levensstijl heeft haar passie aangewakkerd voor een persoonlijke begeleiding op verschillende niveaus, niet alleen op fysiek maar ook mentaal vlak.

Het dagelijkse leven van Elien staat elke dag opnieuw in teken van een gezonde levensstijl, waarbij beweging, voeding en ontspanning centraal staan. In haar vrije tijd kan je haar betrappen met de neus tussen de boeken omtrent gezondheid, maar het allerliefst doet ze aan yoga, pilates of meditatie.

Elien is tevens yogadocente en verzorgt bij Reviva de wekelijkse yinyoga-lessen, waarbij ze je laat kennis maken met de heerlijkste en meest ontspannende yogaposes.

Je kan bij deze kinesiste terecht voor algemene kinesitherapie, relaxatietherapie, ademhalingskinesitherapie, stressmanagement en pijnbegeleiding.

Opleiding

Master in de revalidatiewetenschappen en kinesitherapie

Katholieke Universiteit Leuven, 2021

Orthomoleculaire Therapie - module 1
KPNI Belgium, 2021 (i.o.)

Voeding en Preventie

Workshop Complex Core level 1
Katholieke Universiteit Leuven, 2019
Demonstreren en uitvoeren van oefentherapie

Workshop Multidisciplinair Pijneducatie Programma
Universitair Ziekenhuis Pellenberg Leuvens Algolisch Centrum, 2019
Pijneducatie

Opleiding tot Yoga Instructeur
Centrum Voor Afstandsonderwijs, 2021
Erkend Yoga Docent (i.o.)